Куда обращаться, жаловаться

Ответить
Аватара пользователя
СераяМышь
Сообщения: 365
Зарегистрирован: 27 авг 2016, 21:22

Куда обращаться, жаловаться

Сообщение СераяМышь » 27 авг 2016, 21:31

Куда обращаться, жаловаться

Правительственная «горячая линия» 1545 работает круглосуточно.
Звонки на правительственную «горячую линию» как со стационарных, так и телефонов мобильных операторов ( Киевстар, Vodafone (МТС), Лайфселл) бесплатные.

Урядовий контактний центр

Горячая линия Днепропетровской области
(056) 713-65-60, 713-66-18, 713-63-09, 713-62-21.

Адреса районных управлений труда и социальной защиты населения, где назначаются субсидии в Днепре:

АНД: ул. Радистов, 8; (056) 721-04-37, (0562) 23-12-06.
Шевченковский(Бабушкинский): пр. Богдана Хмельницкого (Героев Сталинграда), 116а; (056) 763-05-79.
Соборный(Жовтневый): пр. Героев, 40; (0562) 68-25-88.
Индустриальный: пр. Петра Калнышевского (Косиора), 55; (056) 725-47-41, (056) 726-30-95.
Центральный(Кировский): ул. Владимира Антоновича(Свердлова), 30, (0562) 42-68-72.
Чечеловский(Красногвардейский): ул. Уральская, 5; (056) 373-68-62, (056) 378-10-58.
Новокодакский(Ленинский): ул. Трудовая, 1а; (056) 372-19-75.
Самарский: ул. 20-лет Победы, 51; (056) 372-94-97.
Задумливий погляд - безкоштовно. Обміркована відповідь на питання - 100 грн. Відповідь на безглузде питання – 500 грн.

Аватара пользователя
СераяМышь
Сообщения: 365
Зарегистрирован: 27 авг 2016, 21:22

Куда обращаться, жаловаться

Сообщение СераяМышь » 25 май 2018, 20:34

Урядова гаряча лінія 1545

Урядова «гаряча лінія» – механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.

Звернення приймаються працівниками Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень.

Урядова «гаряча лінія» 1545 працює цілодобово

Дзвінки на урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»:
+38 (044) 284-19-15 (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку).

Громадяни також мають можливість подати електронне звернення до органів виконавчої влади через веб-сайт Урядового контактного центру: http://www.ukc.gov.ua

Для громадян з порушенням слуху забезпечено можливість звернутися на урядову «гарячу лінію» 1545 із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами, адресованими органам виконавчої влади за допомогою Skype-зв’язку за таким іменем:

Урядова гаряча лінія 1545-1

Урядова гаряча лінія 1545-2

Урядова гаряча лінія 1545-3

(Режим роботи: з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00, у п’ятницю до 16:45.

Субота і неділя, святкові дні – вихідні).

Працюють:

«гаряча лінія» для підприємців

0-800-503-045

(Режим роботи: у робочі дні з 9:00 до 18:00, у п’ятницю до 16:45. У вихідні, святкові дні та у неробочий час дзвінки на «гарячу лінію» для підприємців за бажанням заявника

переадресовуються на урядову «гарячу лінію»);

«гаряча лінія» для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

(044) 284-19-64

(Режим роботи: у робочі дні з 9:00 до 18:00, у п’ятницю з 9:00 до 16:45. Також можна звернутись на е-mail: career@ukc.gov.ua).

На базі Урядового контактного центру цілодобово працює спеціалізована «гаряча лінія» з питань корупційних діянь у центральних і місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах, на яку можна звернутися за номерами телефонів 1545, +38 (044) 284-19-15 (для громадян України, які перебувають за кордоном), а також через веб-сайт Урядового контактного центру http://www.ukc.gov.ua
Задумливий погляд - безкоштовно. Обміркована відповідь на питання - 100 грн. Відповідь на безглузде питання – 500 грн.

Аватара пользователя
СераяМышь
Сообщения: 365
Зарегистрирован: 27 авг 2016, 21:22

Куда обращаться, жаловаться

Сообщение СераяМышь » 08 ноя 2018, 18:59

Из личного опыта. В августе подавала обращение на урядовому контактному центрi.Через день пришло сообщение в личный кабинет ( при регистрации тебе его открывают, входишь через пароль), что твое обращение передано на рассмотрение специалистов. Через две недели пришел ответ из районного отдела соцзащиты с извинениями за допущенную ошибку, и прислан субсидийный лист за весь летний период с мая 2018.Через неделю субсидия зачислена по всем услугам. Перед этим звонила на урядову линию дважды, ответ обещали, но ничего не получила. Надо регистрироваться на урядовому контактному центрi и делать письменное обращение.
Задумливий погляд - безкоштовно. Обміркована відповідь на питання - 100 грн. Відповідь на безглузде питання – 500 грн.

Ответить