Актуальные тарифы и новости ЖКХ, Днепр

Аватара пользователя
СераяМышь
Сообщения: 365
Зарегистрирован: 27 авг 2016, 21:22

Актуальные тарифы и новости ЖКХ, Днепр

Сообщение СераяМышь » 19 фев 2019, 14:20

По теме реформы рынка электроэнергии

ОМ - оператор електричної мережі
ППКО - постачальник послуг комерційного обліку електричної енергії
АС ППКО - автоматизована система постачальника послуг комерційного обліку електричної енергії
АКО - адміністратор комерційного обліку

Про затвердження Кодексу комерційного обліку електричної енергії

6. Облік електричної енергії у споживачів у перехідному періоді

6.1. Обсяги спожитої електричної енергії визначаються за розрахунковий період, який становить один місяць. Зчитування показів лічильника провадиться ППКО та/або ОМ, та/або споживачем щомісяця відповідно до умов договору. Покази лічильників мають фіксуватись з вказанням фактичної дати та, за необхідності, часу зчитування.

6.2. У побутових споживачів покази лічильника мають зчитуватися на перше число календарного місяця, наступного за розрахунковим. Якщо побутовий споживач самостійно подає дані про обсяги споживання електричної енергії за розрахунковий період, такі дані надаються споживачем до ППКО не пізніше 4 числа місяця, наступного за розрахунковим, шляхом повідомлення по телефону чи іншими електронними засобами або через свій кабінет на сайті ППКО, або через особисте звернення до ППКО.

6.3. Зчитані побутовим споживачем, чи отримані або зчитані ППКО/ОМ покази інтегрального лічильника в інший день вважаються вихідними даними для визначення показів лічильника на перше число календарного місяця шляхом додавання (віднімання) споживання, розрахованого відповідно до профіля споживання побутового споживача, помноженого на кількість днів (діб) між датою зчитування показів та першим числом календарного місяця.

6.4. Середньодобове споживання визначається виходячи з даних про покази лічильника, зафіксовані між двома послідовними зчитуваннями, та кількості днів між цими зчитуваннями показів.

6.5. Якщо протягом двох розрахункових періодів представник електропостачальника або ОМ не мав доступу до лічильника, він залишає споживачу в поштовій скриньці повідомлення про дату наступного відвідання чи прохання передати покази лічильника.

6.6. У разі проведення споживачем розрахунків за спожиту електричну енергію згідно з показами встановленого на його об'єкті багатотарифного лічильника обсяг спожитої електричної енергії визначається відповідно до питомої ваги обсягу електричної енергії, що спожита у відповідній зоні доби протягом розрахункового періоду, до загального обсягу спожитої електричної енергії в цьому періоді.

6.7. У випадку неподання споживачем даних про споживання електричної енергії за розрахунковий період у строки, установлені в цьому розділі, або неможливості отримання ППКО даних про спожиту електричну енергію в зазначений термін (за винятком порушення роботи вузла обліку) ППКО визначає обсяги споживання електричної енергії на цей розрахунковий період шляхом розрахунку середнього обсягу споживання за даними двох останніх фактичних послідовно знятих показів розрахункового лічильника.

6.8. Одразу після отримання фактичних показів з лічильників споживача ППКО має їх перевірити та передати АКО для проведення розрахунків та виставлення рахунків учасникам ринку на основі фактичних даних комерційного обліку.

6.9. Результати зчитаних ППКО та/або ОМ, та/або споживачем показів лічильника обов'язково вносяться в абонентську книжку (розрахункову книжку, електронну абонентську книжку) або зазначаються на корінці останнього платіжного документа (із зазначенням дати проведення зчитування).

6.10. У разі виявлення у платіжному документі помилкових показів лічильника споживач зобов'язаний повідомити про це електропостачальника та ОМ.

6.11. Представник електропостачальника або ОМ повинен протягом 5 днів від дня подання заяви перевірити рахунок, а в разі потреби протягом 20 днів перевірити лічильник та повідомити споживача про результати перевірки.

6.12. У разі тимчасового порушення роботи ВОЕ обсяг електричної енергії, використаної споживачем від дня порушення вимірювань до дня відновлення вимірювань, за згодою сторін визначається на підставі показів технічних (контрольних) лічильників електричної енергії, а у разі їх відсутності розраховується відповідним ППКО за середньодобовим обсягом споживання електричної енергії розрахункового періоду, наступного після відновлення комерційного обліку періоду, або за календарний період попереднього року, який відповідає періоду порушення роботи вузла обліку.

6.13. Датою початку періоду порушення роботи вузла обліку вважається перший день поточного розрахункового періоду, в якому було виявлено це порушення, або час та день, зафіксовані засобом вимірювання (автоматизованою системою обліку).

6.14. За день відновлення вимірювання приймається день складення спільного акта про покази лічильників електричної енергії після завершення ремонтних та налагоджувальних робіт схеми підключення ЗВТ та їх налаштування (за необхідності).

6.15. Період часу, який використовується для визначення середньодобового обсягу постачання електричної енергії, визначається за згодою сторін.

6.16. У разі заміни та/або повірки лічильників електричної енергії, вимірювальних трансформаторів струму чи напруги, за умови споживання електричної енергії впродовж строку виконання зазначених робіт, обсяг спожитої електричної енергії визначається за фактичним середньодобовим споживанням попереднього розрахункового періоду.

6.17. Обсяг електричної енергії, спожитої основним споживачем та субспоживачем (субспоживачами), визначається залежно від порядку (схеми) приєднання вузлів вимірювання з урахуванням втрат електричної енергії, пов'язаних із спільним використанням технологічних електричних мереж основного споживача.

6.18. У разі послідовного приєднання лічильників електричної енергії споживача та субспоживача, якщо точка розподілу електричної енергії субспоживачу встановлена на межі балансової належності суміжних електроустановок, які належать за ознакою права власності основному споживачу та субспоживачу:

1) для визначення обсягу електричної енергії, спожитої основним споживачем, обсяг втрат електричної енергії, пов'язаних із спільним використанням технологічних електричних мереж основного споживача, віднімається від різниці між обсягом електричної енергії, що надійшла в електричні мережі основного споживача, та обсягом електричної енергії, відданої в електричні мережі субспоживача (субспоживачів);

2) обсяг електричної енергії, спожитої субспоживачем, визначається відповідно до показів лічильника субспоживача.

6.19. У разі паралельного приєднання лічильників електричної енергії споживача та субспоживача, якщо точка розподілу електричної енергії субспоживачу встановлена на межі балансової належності суміжних електроустановок, які належать за ознакою права власності основному споживачу та субспоживачу:

1) обсяг електричної енергії, спожитої основним споживачем, визначається за показами лічильника основного споживача;

2) обсяг електричної енергії, спожитої субспоживачем, визначається відповідно до показів лічильника субспоживача.

6.20. Основні споживачі, які встановили багатотарифні лічильники електричної енергії на загальний обсяг електричної енергії та розраховуються за електричну енергію, спожиту для власних потреб, за тарифами, диференційованими за періодами часу, якщо для субспоживачів засоби диференційного (погодинного) вимірювання електричної енергії не встановлені, мають право визначати обсяги споживання електричної енергії за зонами доби на власні потреби основного споживача відніманням від загальних обсягів, обсягів електричної енергії, переданої субспоживачам (з урахуванням втрат електричної енергії, пов'язаних із спільним використанням технологічних електричних мереж основного споживача), які визначаються за відповідними актами розподілу електричної енергії, що складаються основним споживачем та субспоживачем на основі відповідних добових графіків споживання електричної енергії за зонами доби, визначених на основі даних з багатотарифних лічильників, що вимірюють загальний профіль споживання електричної енергії, або на основі даних з додатково встановлених багатотарифних лічильників, що окремо вимірюють профіль споживання електричної енергії, переданої субспоживачам, і погоджуються постачальником електричної енергії.

6.21. Дані, отримані від споживача, при проведенні процедур їх перевірки та у розрахунках мають менший пріоритет ніж виміряні дані з контрольних лічильників або дані, отримані від ОСР або ППКО.

6.22. Величина технологічних втрат електричної енергії в технологічних електричних мережах споживача, що пов'язані з передачею електричної енергії в електричні мережі інших суб'єктів господарювання, визначаються цим споживачем за домовленістю з оператором системи розподілу розрахунковим шляхом відповідно до однолінійної схеми електропостачання. Погоджений оператором системи розподілу порядок розрахунків цієї величини та її значення зазначаються у договорі споживача про розподіл електричної енергії, та доводяться до відома ППКО за договором із споживачем або електропостачальником.

6.23. Розрахунок обсягу технологічних втрат електричної енергії в мережах споживача (основного споживача) здійснюється відповідно до методичних рекомендацій, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в електроенергетичному комплексі.

6.24. Технологічні втрати електричної енергії в мережах споживача розподіляються між суб'єктами господарювання згідно з узгодженою ними та АКО методикою.

6.25. У разі встановлення лічильників електричної енергії не на межі розподілу балансової належності електромереж обсяги перетікання електричної енергії коригуються відповідно до методичних рекомендацій, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в електроенергетичному комплексі.
Задумливий погляд - безкоштовно. Обміркована відповідь на питання - 100 грн. Відповідь на безглузде питання – 500 грн.

Аватара пользователя
СераяМышь
Сообщения: 365
Зарегистрирован: 27 авг 2016, 21:22

Актуальные тарифы и новости ЖКХ, Днепр

Сообщение СераяМышь » 26 фев 2019, 19:22

Інформація про результати засідання Експертно-апеляційної ради з питань ліцензування від 18 лютого 2019 року

19 облгазов проверят по поводу доначислений бытовым потребителям коэффициентов для приведения к стандартным условиям, которые ране были запрещены НКРЕКП
Напомним, в прошлом году большинство бытовых потребителей Украины получили от своих поставщиков газа платежки с доначислениями за октябрь и предупреждением о доначислении за три предыдущих года со значительными суммами. В Нафтогазе отметили, что не имеют никакого отношения к решению требовать с потребителей дополнительные суммы. НКРЭКУ обратилась с запросом в Государственную регуляторную службу по согласованию проведения внеплановых проверок 20 операторов газораспределительных сетей. Нарушителей ждет максимальный штраф в 850 тысяч гривен.
Как известно, проверки предстоят Винницагазу, Волыньгазу, Днепрогазу, Днепропетровскгазу, Житомиргазу, Закарпатгазу, Запорожгазу, Ивано-Франковскгазу, Киевоблгазу, Криворожгазу, Львовгазу, Николаевгазу, Ровногазу, Сумыгазу, Тисменицагазу, Харьковгазу, Харьковгоргазу, Хмельницкгазу, Черновцыгазу и Черниговгазу.
Засідання НКРЕКП, на якому вирішать проведення перевірок - 5 березня
Задумливий погляд - безкоштовно. Обміркована відповідь на питання - 100 грн. Відповідь на безглузде питання – 500 грн.

oknysz
Сообщения: 10
Зарегистрирован: 02 окт 2016, 19:49

Актуальные тарифы и новости ЖКХ, Днепр

Сообщение oknysz » 26 фев 2019, 21:28

т.е. на простом языке это значит, что они там ещё не договорились, какое решение нужно принять и сколько это стóит?

Аватара пользователя
СераяМышь
Сообщения: 365
Зарегистрирован: 27 авг 2016, 21:22

Актуальные тарифы и новости ЖКХ, Днепр

Сообщение СераяМышь » 28 фев 2019, 08:10

oknysz писал(а):QR_BBPOST т.е. на простом языке это значит, что они там ещё не договорились, какое решение нужно принять и сколько это стóит?
Да, это значит, что они там ещё не договорились.
Задумливий погляд - безкоштовно. Обміркована відповідь на питання - 100 грн. Відповідь на безглузде питання – 500 грн.

Аватара пользователя
СераяМышь
Сообщения: 365
Зарегистрирован: 27 авг 2016, 21:22

Актуальные тарифы и новости ЖКХ, Днепр

Сообщение СераяМышь » 04 мар 2019, 16:28

Задумливий погляд - безкоштовно. Обміркована відповідь на питання - 100 грн. Відповідь на безглузде питання – 500 грн.

Аватара пользователя
СераяМышь
Сообщения: 365
Зарегистрирован: 27 авг 2016, 21:22

Актуальные тарифы и новости ЖКХ, Днепр

Сообщение СераяМышь » 05 мар 2019, 18:05

05.03.19 17:42 Кабмин установит граничный тариф на централизованное отопление
"Цена на газ для теплоснабжающих организаций – одинакова. Но когда мы смотрим на тарифы на тепло, то у нас есть разница серьезная по стоимости тепла в одних местах и ​​в других", – отметил глава Кабмина.

По словам премьера, например в Ивано-Франковске 1 гигакалория (ГКал) тепла стоит 1312 грн, в Житомире – 1389 грн, Мариуполе – 1303 грн, в Виннице – 1375 грн, Киеве – 1317 грн, а в Луцке – уже 1847 грн, в Кропивницком – 1852 грн, Чернигове – 1737 грн.

При этом премьер поручил местным властям установить тариф на тепло для населения на уровне ниже 1 400 грн за Гкал.
"При чем здесь цена газа? Что для Луцка, что для Ивано-Франковска цена газа одинакова. Но при одинаковой цене на газ имеем разницу 30-40% на стоимость тепла. Я понимаю, что разница может быть. Но потому, что технологии производства разные. И тут возникает вопрос: а что сделали местные руководители, ведь большинство ТКЭ принадлежит муниципалитетам?", – подчеркнул Гройсман.

Премьер добавил, что в прошлом году на проекты по модернизации коммунальных сетей и на подготовку к отопительному сезону 2018-2019 годов было выделено 12,5 млрд грн, однако потрачено только 3 млрд грн.

"Сегодня у нас 20 тыс. км сетей. Сколько отремонтировали, знаете? Только 240 км сетей. Чувствуете разницу? Мы из 12,5 млрд только 3 направили на эти цели. Аварийных сетей в стране – 7 тыс. км. И владельцы их – местные власти", – напомнил глава правительства.
Задумливий погляд - безкоштовно. Обміркована відповідь на питання - 100 грн. Відповідь на безглузде питання – 500 грн.

Аватара пользователя
СераяМышь
Сообщения: 365
Зарегистрирован: 27 авг 2016, 21:22

Актуальные тарифы и новости ЖКХ, Днепр

Сообщение СераяМышь » 08 мар 2019, 13:52

Система суточного балансирования зафиксировала факты перепродажи газсбытами "социального" газа коммерческим предприятиям - Коболев
"Система (суточного балансирования - ИФ) показала очевидные факты, подтвержденные электронной цифровой подписью газсбытов, о том, что газ, который НАК "Нафтогаз Украины" передавал газсбытам, частично перепродавался на коммерческие компании", - сказал он на пресс-конференции в Киеве в среду.
"Считаю, что эта ситуация должна стать поводом для детального расследования, каким образом это произошло, почему это произошло, и, самое главное, как часто и в каких объемах это происходило в прошлом", - добавил он.
Балансирование газовой системы – это установление и устранение разницы между поступившими в нее через точки входа и отобранными из нее через точки выхода объемами газа. Балансирование проводится адресно, с учетом данных потребления всех поставщиков и потребителей газа.
Задумливий погляд - безкоштовно. Обміркована відповідь на питання - 100 грн. Відповідь на безглузде питання – 500 грн.

Аватара пользователя
СераяМышь
Сообщения: 365
Зарегистрирован: 27 авг 2016, 21:22

Актуальные тарифы и новости ЖКХ, Днепр

Сообщение СераяМышь » 12 мар 2019, 13:55

онлайн консультаційний центр ГазПравда
З листопада 2018 року українці постійно отримують незрозумілі рахунки за газ. Більшість облгаззбутів надсилають своїм споживачам рахунки з коефіцієнтами у зв’язку із «приведення об’єму газу до стандартних умов». Споживачам, які не мають газового лічильника, нараховується газ за нормативи радянський часів.
А все через те, що уряд приймає постанови із порушенням регуляторної процедури, а облгази скасовують їх у судах. При цьому, споживачі залишаються без обіцяних лічильників, а реальний механізм їх встановлення відсутній.

ФРНГ спільно з партнерами НАК «Нафтогаз України» та «Громадянською мережею ОПОРА» створили онлайн консультаційний центр ГазПравда - для надання фахових роз’яснень українцям щодо постачання природного газу.
Основне завдання Центру - допомогти споживачам захистити власні права - домогтися перерахунку за ненадані/неякісні послуги, встановити лічильник газу, отримати монетизовану субсидію тощо. За допомогою консультаційного центру кожен може отримати безкоштовну онлайн-консультацію експертів на сайті http://www.gazpravda.com.ua.

Питання до обговорення:
Як об’єднати зусилля громадськості, бізнесу і влади задля вирішення проблемних питань у газопостачанні?
Що робити споживачам, коли вони отримують незрозумілий рахунок чи послугу неналежної якості?
Як відновити довіру громадян?

Учасники круглого столу:
Віталій Щербенко – голова ВГО «ФРНГ»
Олена Осмоловська – директор з корпоративних комунікацій НАК «Нафтогаз України»
Тетяна Бойко – координатор житлово-комунальних та енергетичних програм «Громадянської мережі ОПОРА»
Олексій Хабатюк – член Експертної ради ВГО «ФРНГ», заступник начальника департаменту енергоефективності НАК «Нафтогаз України»
Святослав Павлюк – голова Асоціації енергоефективних міст
Представник НКРЕКП (узгоджується)

Модератор: Олена Казарінова – прес-секретар ВГО «ФРНГ»
Задумливий погляд - безкоштовно. Обміркована відповідь на питання - 100 грн. Відповідь на безглузде питання – 500 грн.

Аватара пользователя
СераяМышь
Сообщения: 365
Зарегистрирован: 27 авг 2016, 21:22

Актуальные тарифы и новости ЖКХ, Днепр

Сообщение СераяМышь » 17 мар 2019, 12:32

Прокуратура Вінницької області розпочала кримінальне провадження за фактом зловживання в газовій сфері на суму майже 100 млн грн

13.03.2019
Прокуратура Вінницької області розпочала кримінальне провадження за фактом зловживання в газовій сфері на суму майже 100 млн грн


Прокуратурою Вінницької області, за зверненнями обласної державної адміністрації та коаліції громадських організацій, вивчено питання законності приведення газорозподільною та газопостачальною компаніями області об'єму спожитого населенням Вінниччини природного газу до стандартних умов.

Установлено, що, з жовтня 2018 року, газопостачальним підприємством області обсяги спожитого побутовими споживачами газу приведені до стандартних умов (побутові споживачі – фізичні особи, які придбавають природний газ з метою використання для власних побутових потреб, у тому числі для приготування їжі, підігріву води та опалення своїх жилих приміщень).

Унаслідок цього, виміряний лічильниками громадян об'єм газу збільшено на коефіцієнти приведення (до 1,08).

Приведення до стандартних умов передбачає корегування обсягу виміряного побутовими лічильниками газу в холодні місяці в бік збільшення, оскільки за низьких температур газ стискається та звичайні лічильники рахують його об'єм в стисненому стані.

Коефіцієнт приведення від 0,97 до 1,08 залежить від відстані, яку проходить газ до лічильника по газопроводу над землею зовні опалювальних приміщень, та місяця, за який здійснюється нарахування.

Однак, такі дії щодо побутових споживачів суперечать законодавству.

Так, Правила постачання природного газу, затверджені постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2496, передбачають, що приведення обсягів спожитого газу до стандартних умов проводиться лише для споживачів, які не є побутовими (пункт 9 розділу ІІ).

Пунктом 2 Методики приведення об'єму природного газу до стандартних умов за показами побутових лічильників у разі відсутності приладів для вимірювання температури та тиску газу, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України від 26.02.2004 № 116, яка застосовується газорозподільною та газопостачальною організаціями, передбачено, що дія цієї Методики поширюється на суб'єкти господарювання.

Неправомірність застосування вказаної методики для перерахування природного газу побутовим споживачам також підтверджено Головним управлінням Держпродспоживслужби у Вінницькій області.

Крім цього, постановою НКРЕКП № 14787 від 23.11.2018 газорозподільній компанії області заборонено при здійснені обліку природного газу, використаного побутовими споживачами, приводити об’єми природного газу до стандартних умов для здійснення комерційних розрахунків за використаний природний газ побутовими споживачами.

Згідно попередніх розрахунків газопостачальна компанія безпідставно донарахувала побутовим споживачам області об'єми природного газу на загальну суму понад 98 млн гривень.

За фактом зловживання посадових осіб газорозподільної та газопостачальної компаній прокуратурою Вінницької області розпочато кримінальне провадження.

Досудове розслідування доручено слідчому управлінню Головного управління національної поліції України. Оперативний супровід здійснює Управління захисту економіки у Вінницькій області Департаменту захисту економіки Національної поліції України.

Прес-служба прокуратури Вінницької області
Задумливий погляд - безкоштовно. Обміркована відповідь на питання - 100 грн. Відповідь на безглузде питання – 500 грн.

Аватара пользователя
СераяМышь
Сообщения: 365
Зарегистрирован: 27 авг 2016, 21:22

Актуальные тарифы и новости ЖКХ, Днепр

Сообщение СераяМышь » 20 мар 2019, 16:26

Суд заборонив Харківгазу застосовувати "газові коефіцієнти" - коефіцієнтів для приведення об'єму газу до стандартних умов
Справа № 611/93/19
Провадження № 2/611/64/19

У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
05 лютого 2019 року Барвінківський районний суд Харківської області складі:
головуючого - судді Андросова О.М.
секретаря Сторчай С.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Барвінковому заяву ОСОБА_1 про забезпечення позову,
В С Т А Н О В И В:

04 лютого 2019 року позивач ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до регіональної газової компанії ПАТ «Харківгаз» про визнання дій неправомірними та зобовязання вчинити певні дії.
Позивач подав до суду заяву, в якій прохає в порядку забезпечення позову винести ухвалу, якою заборонити відповідачу при здійсненні обліку природного газу, використаного ним, як побутовим споживачем, приводити обєми природного газу до стандартних умов для здійснення комерційних розрахунків за використаний природний газ побутовими споживачами.

Згідно зі статтею 149 ЦПК України суд за заявою учасника справи має право вжити передбачених статтею 150 цього Кодексу заходів забезпечення позову. Забезпечення позову допускається як до предявлення позову, так і на будь-якій стадії розгляду справи, якщо невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист, або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся або має намір звернутися до суду.

Частиною 1 статті 153 ЦПК України встановлено, що заява про забезпечення позову розглядається судом не пізніше двох днів з дня її надходження без повідомлення учасників справи (учасників третейського (арбітражного) розгляду).

Наведене дає підстави вважати, що неприйняття заходів забезпечення позову в разі його задоволення може затруднити виконання рішення суду в частині здійснення розрахунків відповідачем, тому заява про забезпечення позову підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 149-152 ЦПК України, суд
У Х В А Л И В:

Задовольнити заяву позивача ОСОБА_1 про забезпечення позову.
До вирішення справи по суті
заборонити відповідачу при здійсненні обліку природного газу, використаного ОСОБА_1, як побутовим споживачем, приводити обєми природного газу до стандартних умов для здійснення комерційних розрахунків за використаний природний газ побутовими споживачами.

Ухвала підлягає негайному виконанню.


Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного суду через Барвінківський райсуд в 5-денний строк з дня винесення ухвали, а особами, які не були присутні під час проголошення ухвали протягом 5 днів з дня отримання копії ухвали.
Оскарження ухвали про забезпечення позову не зупиняє її виконання, а також не перешкоджає подальшому розгляду справи.

Суддя Барвінківського районного суду О.М.Андросов
Задумливий погляд - безкоштовно. Обміркована відповідь на питання - 100 грн. Відповідь на безглузде питання – 500 грн.

Ответить